Oktober is maand van de ergonomie

Sinds enkele jaren staat oktober gekend als “Maand van de Ergonomie”, mede dankzij de VerV (beroepsvereniging voor ergonomie). De bedoeling is om aandacht te geven aan het welzijn van medewerkers door hun ergonomische tools aan te reiken waardoor ze klachtenvrij hun job kunnen uitoefenen. 

Hoe je van kantoorwerken naar thuiswerken gaat

De 1,5 meter-samenleving zal nog een geruime tijd actueel blijven. Ook nu wordt telewerk nog steeds aanbevolen of zelfs verplicht. Voor vele bedrijven en werknemers vraagt dat een hele aanpassing. Hoe zorg je er nu voor dat je ook vanuit huis productief blijft? We geven je enkele tips. 

De voordelen van een groen kantoorlandschap

Onderzoek heeft uitgewezen dat een groene omgeving invloed heeft op de werkervaring van personeelsleden. De conclusie? In vergelijking met een werkomgeving zonder planten, rapporteerden de deelnemers in de ‘groene’ kantoren een verbeterde luchtkwaliteit, een verhoogde concentratie en productiviteit. Kortom, een groen landschap verbetert de werklust!

Het belang van een ergonomisch kantoor

Wanneer men klachten krijgt, is het reeds te laat … Daarom is het belangrijk om van ergonomische voorzieningen een punt te maken om zo fysieke overbelasting te voorkomen. Medewerkers appreciëren het gegarandeerd! 

Een totaalconcept van uw kantoorinrichting

Kies voor een deskundige partner die je over kantoorinrichting adviseert. Een gezonde werkplek is beter voor zowel de werknemers alsook de werkgever.

Dit is het ideale moment om je werkplek te updaten

Veel werknemers uit diverse organisaties werken nog steeds volledig of gedeeltelijk van thuis uit. Het zou wel eens kunnen dat dit meer en meer de norm wordt. Daarom is het belangrijk dat je je thuiskantoor zo aangenaam mogelijk maakt. Of ben je ondernemer en wil je de kantoorinrichting in het bedrijf updaten? Dan is dit wel het ideale moment nu het daar wat rustiger is. 

Hoe je los breekt van de traditionele kantoorinrichting

Bedrijven denken meer en meer na over de manier waarop ze het onthaal, hun werkplekken en volledige kantoor inrichten. Op welke manier is het efficiënt werken? Hoe komen we over op bezoekers en (potentiële) klanten? Welke teams zetten we bij mekaar? En wat hebben we nodig om te kunnen vergaderen en overleggen? Al snel komen we op de traditionele kantoorinrichting met een rechthoekig bureau of lange tafel waar collega’s tezamen werken. Helemaal goed! Hoewel, het kan ook anders.

Zo richt je je kantoor huiselijk in

Een huiselijke sfeer in je werkomgeving kan een gezamenlijk gevoel van rust creëren en zo de productiviteit verhogen. Maar waar houd je dan best rekening mee? En hoe voorkom je dat ‘het werken’ niet té gezellig wordt?

5 tips om efficiënt te vergaderen

Klinkt het bekend in de oren? De ene checkt zijn telefoon, je ziet een ander geeuwen en de andere is stiekem toch op de laptop met andere werkzaamheden bezig. In heel wat bedrijfsculturen runt er ‘vergaderpollutie’: er wordt (te) veel vergadert en daarbij ook nog eens inefficiënt. Met enkele tips help je jouw meetings naar een beter doel en eindresultaat.

Kluizen en brandkasten voor je bedrijf of privé

Je bedrijf, winkel of woning is misschien wel uitgerust met een inbraakalarmsysteem, toch is een kluis of brandkast ter bescherming van je waardevolle spullen geen overbodige luxe. Het is net een wijze beslissing om je vertrouwelijke documenten, geld of sieraden extra te beschermen tegen diefstal of brand.

Hoe kantoorinrichting bij je bedrijfsimago kan aansluiten

Meer en meer organisaties laten hun bedrijfsimago uitstralen in het volledige interieur van de werkomgeving. Net als een website is de kantoorinrichting het visitekaartje van een bedrijf. We hebben een leidraad opgesteld die je hiermee kan helpen!

Zo richt je een klein kantoor in

Is jouw kantoorruimte eerder bescheiden en compact? Dan dien je rekening te houden met onze tips om er toch een sfeervol en functioneel kantoor van te maken! 

Hoe technologie het kantoorleven aangenamer maakt

Elke vorm van New Way of Working vraagt om een makkelijke manier van organiseren en plannen. Ontdek hoe je flexibel werken kan bevorderen in een eenvoudig systeem!

De voordelen van kantoormeubilair leasen

Ben je startende ondernemer of is je hele kantoorinrichting toe aan iets anders of nieuws? Of misschien is jouw organisatie toe aan uitbreiding? Dan kan een volledig nieuwe kantoorinrichting aankopen momenteel te duur zijn voor de kwaliteit en uitstraling die je voor ogen hebt.

Afwasbare akoestische panelen en schermen

Een product dat toch geluid absorbeert en afwasbaar is? Gezien de huidige coronaproblematiek is dergelijk product zeer welkom in heel wat sectoren!

Bureaustoelpromotie Simplex 3D – tijdelijk in prijs verlaagd

De Nationale Veiligheidsraad moedigt telewerk nog steeds aan om het Coronavirus onder controle te houden. Wil jij jezelf & je medewerkers een steuntje in de rug geven? Geniet dan nu van deze home office aanbieding op de Girsberger veelzijdige bureaustoel! 

Verrijdbare & XL plexiglas schermen
Veilig kunnen (samen)werken in deze Coronatijden kan gemakkelijk door veiligheidsschermen te voorzien. Check onze diverse afmetingen
Plexiglas preventiescherm om veilig te werken in Coronatijden

Veilig werken in Coronatijden? Een preventiescherm is eenvoudig zelf te plaatsen en in verschillende maten beschikbaar!

Thuis werken door het Coronavirus? Enkele tips om het ergonomisch & productief te houden

Door de getroffen maatregelen om de verdere verspreiding van het Coronavirus te voorkomen, worden werknemers aangeraden zoveel mogelijk van thuis uit te werken. Gelukkig zijn er tegenwoordig tal van mogelijkheden om dit te faciliteren. Een laptop, meetings of updates delen via Skype, Microsoft Teams of Slack? Er zijn tal van mogelijkheden! Maar hoe voorkom je pijnlijke ledematen en een laptopbochel?

Buitenmeubilair voor een luchtige werkpauze

Binnenkort worden de dagen langer, dat wil zeggen dat er snel beter weer voor de deur staat! De meesten onder ons kunnen niet wachten totdat de dagen weer gaan lengen en er een aangenaam lentezonnetje verschijnt. 

Hoe je akoestiek op kantoor kan verbeteren

Weet je precies wat je collega zojuist aan de telefoon heeft besproken? Kan je het gesprek vanuit je kantoor in de gang meevolgen? Kan je intussen het geluid van de printer exact imiteren? Dat betekent dat je je niet goed kan concentreren en minstens 12 procent minder productief bent. 

German Design Award voor Assmann

Buropix werkt met award winning kantoormeubilair. Zo is Assmann, één van onze gerenommeerde fabrikanten, onlangs in de designprijzen gevallen. 

Aangenaam systeemmeubilair voor Limburgse bedrijven

Buropix, uw Limburgse partner voor kantoorinrichting op maat, systeemmeubilair en vergadermeubilair. Samen met u creëren wij de ideale werkplek voor al uw werknemers. Hoe doen we dit? Door een open kantoorlandschap in te richten, volledig op maat van uw bedrijf. Hoe ziet dat er nu uit, een open kantoorlandschap? Denk maar aan een grote ruimte vol licht. Vervolgens wordt die dan gevuld met systeemmeubilair van onze betrouwbare partners.

Efficiënt vergaderen met vergadermeubilair van Buropix

Buropix, uw partner in efficiënt vergaderen. Samen met u creëren wij de ideale kantoor- en vergaderruimtes voorzien van vergadermeubilair op maat van uw bedrijf. Goed en efficiënt vergaderen ligt dan ook aan de basis van een sterk bedrijf. Maar hoe pakt u dit precies aan? 

Buropix zorgt voor een ergonomische kantoorinrichting in Limburg

Buropix, uw Limburgse partner voor de meest ergonomische kantoorinrichting. Samen met u creëren wij de ideale werkplek voor al uw werknemers. De oplossing of beter gezegd een belangrijk hulpmiddel is ergonomie. Onder ergonomie op het werk verstaat men het aanpassen van apparatuur, om de lichamelijke belasting te verminderen of bewegingen te vergemakkelijken. 

Plaatsing van kantoormeubelen op maat die uw bedrijf ondersteunen

De plaatsing van kantoormeubelen die een optimale werking in uw bedrijf bevorderen is een gewichtige en niet te onderschatten materie, waarvoor u best beroep doet op een professional. En hoewel een plaatsing van kantoormeubelen waarvan u erop kan vertrouwen dat ze kwaliteitsvol verzorgd is te mooi lijkt om waar te zijn, is dat exact die kantoorinrichting waarvoor Buropix zijn hand uitsteekt. 

Ergonomisch systeemmeubilair door Buropix: de beste investering

Ergonomisch systeemmeubilair is een investering die aan uw kantoorinterieur die extra dimensie kan toevoegen waarin werknemers de grenzen van hun arbeidsproductiviteit zullen kunnen verleggen, en waarin cliënteel zich gerustgesteld en in bekwame handen zal voelen, zodat uw succes onvermijdelijk nieuwe proporties zal aannemen. Dankzij haar kwaliteitsvolle service, zowel op gebied van productmaterialen als op gebied van persoonlijke service en uitvoering, onderscheidt Buropix zich als de meest betrouwbare leverancier van Ergonomisch systeemmeubilair dat wérkelijk een verschil maakt!


De herinrichting van uw kantoor: een succesverhaal met Buropix

En herinrichting van uw kantoor op het oog? Buropix verzorgt een vlekkeloze herinrichting van uw kantoor die gegarandeerd succes zal oogsten, zowel in uw glansrijke reputatie bij cliënteel en werknemer als in de winstgevende resultaten die u met uw bedrijf boekt. 

Comfortabele werkomgeving: dé bakermat der arbeidsproductiviteit

Een comfortabele werkomgeving hangt van meer factoren af dan de occasionele gemoedelijke werknemer, en valt of staat bij een kantoorruimte die zowel gemakkelijk in gebruik zowel als aangenaam om naar te kijken en in te vertoeven is. Buropix verzorgt op maat gemaakte kantoormeubelen met als doeleinde het creëeren van een werksfeer ongeëvenaard in comfort!

Vergadermeubilair op maat geeft uw kantoor een professionele look

Vergadermeubilair op maat kan de sleutel betekenen in het omtoveren van een bedrijf in een welvarende, goed geoliede machine, die bij de eerste aanblik vertrouwen uitstraalt naar zowel werkkrachten als cliënteel. Bij Buropix zijn we vooruitstrevend in onze doelstellingen: met ons vergadermeubilair op maat beogen we niet langer een kantoor vorm te geven in de strikte zin van het woord, maar eerder een werkomgeving die voor werknemers als een veilige thuishaven aanvoelt, en hen een georganiseerde ruimte biedt waarin ze ontspannen en efficiënt kunnen creëren en presteren. 

Kwaliteitsvolle bureaustoelen zijn slechts het begin bij Buropix

Kwaliteitsvolle bureaustoelen vormen de basis van het comfort van uw werknemers, dat is een vaststaand feit. Daarvoor kunt u gerust terecht bij Buropix, maar kwalitatieve bureauzetels zijn slechts het topje van de ijsberg wanneer het gaat om wat we bij Buropix te bieden hebben aan op maat gemaakte kantoormeubelen.

Ergonomisch werken dankzij de kantoorinterieurs op maat van Buropix

Ergonomisch werken is een doelstelling die we bij Buropix hoog in het vaandel dragen: ons team zweert bij een kantoorinterieur dat volledig naar ergonomische maatstaven is ingericht en zo het pad vormt naar gedreven en tevreden werknemers.

Van onthaalruimtes tot kantines, ontspanningsruimtes tot vergaderzalen, enzovoort: alle door ons ingerichte kantoorvertrekken worden vormgegeven met één prominent oogmerk in het achterhoofd, namelijk dat van ergonomisch welzijn. Het is voor de mensen werkzaam in een onderneming immers van danig belang zich te kunnen bewegen in een omgeving die efficiënt en doelgericht werken aanmoedigt, en een inspirerend vertrekpunt vormt voor het werkproces.


Ergonomisch kantoormeubilair voor psychisch en fysiek welzijn

Anno 2020 is ergonomisch kantoormeubilair niet meer uit het beeld van een goed draaiend bedrijf weg te denken: Buropix beantwoordt ten volle aan de nood aan ergonomische kantoorinrichting en legt zich toe op de regio Hamont-Achel en daarbuiten, met een uitgebreid assortiment aan op maat gemaakte kantoormeubelen.

Door te vertrouwen op het maatwerk van een ergonomische kantoorinrichting door Buropix, investeert u niet in een loutere bedrijfsinrichting, maar in het welzijn van uw werknemers en in een professionele uitstraling naar cliënteel en partners toe. Zo zet u zich als zijnde een geloofwaardige en betrouwbare onderneming op de kaart.

Kantoorinrichting in Limburg wordt op maat gemaakt door Buropix

Op zoek naar dé leverancier van kwaliteitsvolle kantoorinrichting in Limburg? Dan bent u hier aan het juiste adres! Buropix biedt een ongeëvenaarde service wat betreft de volledige inrichting van uw bedrijfsinterieur, gaande van op maat gemaakt kantoormeubilair tot verlichting, akoestiek, kleine verbouwingen, schilderwerken, enzovoort. 

In een handomdraai en met de warme, persoonlijke aanpak die ons eigen is, toveren wij uw bedrijf om in een inspirerende kantoorruimte, waarin het comfort en de belangen van zowel uw cliënteel als uw werknemers op de voorgrond staan en waarin de creativiteit zijn vrije loop kan gaan! Toelichting : tussen twee persoonsvormen komt in het algemeen een komma.

Kantoormeubelen op maat door Buropix voor een optimale werking

Een op maat gemaakte kantoorinrichting die de werking van uw bedrijf ondersteunt en tegelijk van een professionele uitstraling voorziet is dankzij Buropix niet langer een verre droom, maar een realiseerbare toekomst.

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, net zoals geen enkel bedrijf baat bij een generische kantoorinrichting van dertien in een dozijn. Dat hebben we bij Buropix goed begrepen, en daarom zetten wij volop in op een op maat gemaakt kantoorinterieur dat naadloos aansluit bij de unieke persoonlijkheid van uw bedrijf.